Obrazovanje i roditeljstvo2023-01-27T12:41:47+01:00

image

OBRAZOVANJE I RODITELJSTVO

Razvoj ličnih preferencija u razmišljanju počinje još u detinjstvu. Kod dece, one se ispoljavaju kroz načine na koji deca vole da uče. Obrazovanje je, u današnjem konkurentnom svetu, postalo važnije nego ikad, i NBI™, angažovanjem celog mozga, deci može da omogući sticanje mentalne prednosti potrebne za stasavanje u dobro prilagođene odrasle osobe.

Što bolje razumete svoje dete i način na koji ono razmišlja i vidi svet, bićete u stanju da izgradite još bolji odnos, uz uvažavanje vaših i detetovih osobenosti.

Zašto NBI™?

Spoznajom sopstvenih preferencija u razmišljanju, postajete roditelj odnosno pedagog koji u razmišljanju koristi ceo mozak, a tu spoznaju i stečeno znanje primenjujete na okruženje u kojem dete odrasta i time ga činite srećnim, funkcionalnim i kreativnim bićem.

Spoznajom preferencija u razmišljanju  vašeg deteta bićete u stanju da ga bolje razumete, način na koji vidi i doživljava svet oko sebe, šta ga motiviše a šta sputava. » prikaži više

Šta je i kako funkcioniše NBI™?

NBI™ je:

  • Brz, online upitnik. Za popunjavanje je potrebno 15 do 25 minuta.
  • Precizan i detaljan.
  • Naučno utemeljen.
  • Dostupan na svim regionalnim i drugim svetskim jezicima.

NBI™ instrumenti omogućavaju da nakon što odgovorite na jednostavan online upitnik, u trajanju od 15 do 25 minuta, saznate kako razmišljate tj. KAKO BAŠ VAŠ MOZAK RADI. » prikaži više

Šta su preferencije u razmišljanju?

Primetili ste već da se načini na koji svako od nas opaža detalje, tumači događaje, saopštava odluke, piše mailove, organizuje i planira svoje vreme, udvara se…razlikuju. Sve je to povezano upravo sa preferencijama u razmišljanju.

Preferencije u razmišljanju su načini razmišljanja koji nam najviše „leže“ kada smo u našem najprirodnijem stanju. Kada razmišljamo van naših preferencija osećamo napor a samim tim i manje zadovoljstvo.

Postojanje preferencija u razmišljanju je naučno dokazano. Među najpoznatijim Istraživanjima koja su doprinela razumevanju funkcija mozga (leve i desne hemisfere) sproveli su Roger Sperry i Michael Gazzaniga ranih 60-ih godina prošlog veka. Na temeljima njihovog rada, razvoj NBI™ psihometrijskih instrumenata nastavio je dr Kobus Neethling, uz podršku svog mentora Paul Torrence-a, na Univerzitetu Džordžija u Atlanti.

Iskustva korisnika NBI™

Easy Testimonials
28 маја, 2020
    

“Vi čitate ljude!”
“Ne bih mogla da zamislim da se bavite nečim drugim!”
“To ste Vi, to zanimanje ide uz Vas!”
Samo su neke od impresija petnaestogodišnje devojčice na rad sa trenerom nakon završenog upitnika i konsultacije sa njim.
Kao majka, nakon jednog vrlo iscrpnog, detaljnog, individualizovanog razgovora i analize NBI alata, shvatila sam da moja kćerka i ja vidimo stvari iz drugačijeg ugla ili upotrebljavamo “različiti deo mozga” i da je to jedan od razloga zašto ja nisam mogla da shvatim kako ona ne vidi i ne reaguje na isti način kao ja !! Zato nam je ovaj alat pokazao da smo senzibilno, racionalno i logički dve osobe potpuno različitog tipa !
Na ovaj način , dobili smo paletu zanimanja koja su jako bliska njenom karakteru i njenim intersovanjima i samim tim sveli potragu za onim šta bi želela da bude na tačno jasne granice.
Ukoliko se bliže rodjendani vašim tinejdžerima, deci vaših prijatelja, najdragoceniji poklon koji im možete dati je jedan NBI alat, kao što smo i mi ovaj dobili za 15.rodjendan !
Presrećna mama !!!!

NBI™ za uzrast od 4-9 godina

Prvih nekoliko godina detetovog života od ključne su važnosti za uspostavljanje veza između moždanih ćelija. To znači da intenzivnije izlaganje nadražajima u tom periodu obezbeđuje bolji rast moždanog kapaciteta.

 

Alat namenjen mlađoj deci ili NBI™ Young Child Indicator nudi pomoć u razvoju mlađe dece kroz:

  • davanje uvida u ŠTA, KAKO, KO i ZAŠTO u ponašanju deteta,
  • davanje šanse da se u ranom uzrastu kreira okruženje za dete koje podstiče korišćenje celog mozga,
  • pomoć u razumevanju šta znači disciplina, način komunikacije, aktivnost i odnos celog mozga – i život generalno, uz angažovanje celog mozga.

NBI™ Young Child Indicator je pripremljen da najmlađi koji još ne znaju slova mogu da odgovaraju uz pomoć simbola i slika.

NBI™ za uzrast od 9 - 15 godina

U ovom uzrastu deca prelaze u novu fazu u kojoj su školsko okruženje i socijalna interakcija od izuzetne važnosti. Deci je u tom uzrastu potreban novi nivo razumevanja i podrške da bi se izborila sa izazovima ovog novog sveta.

NBI™ alat namenjen učenicima deci omogućava da:

  • razumeju način na koji vole da razmišljaju,
  • razviju pozitivnu sliku o sebi,
  • postanu kreativni u razmišljanju,
  • se efikasnije suočavaju sa stresom,
  • uče u skladu sa svojim sklonostima u razmišljanju.

NBI™ za uzrast od 15 - 22 godine

Period odrastanja u ovom uzrastu je često veoma traumatičan usled napuštanja detinjstva. To je period koji podrazumeva značajne promene u telu, umu, emocijama, seksualnosti, vrednostima i odnosima.

 

NBI™ alat za mlade ovog uzrasta osmišljen je kao pomoć u:

  • razvoju celog mozga i kreativnog razmišljanja,
  • efikasnijem suočavanju sa teškim siutacijama i očekivanjima,
  • donošenju pravih odluka u odabiru srednje škole, fakulteta i/ili karijere,
  • razvoju uspešne metode učenja,
  • ostvarivanju uspešne interakcije sa pripadnicima istog i suprotnog pola,
  • razvoju preduzetničkih veština neophodnih za uspeh u 21. veku.

Kontaktirajte nas danas!

Ako ne znate koji instrument bi bio najbolji za vas, rado ćemo vas posavetovati.

Go to Top